\
News
April 30, 2023

Comm-IT has completed a development project for PPC Winner

Read the full interviewDownload Now

הפרויקט, בהיקף של מיליוני שקלים, כלל בניית פתרון במודל SaaS (Software as aService) חדשני מבוסס AI להקמה וניהול אוטומטי לעסקים של קמפיינים לפרסוםבאמזון על גבי פלטופורמת הענן של AWS

חברת Comm-IT, בית מערכות לשירותי פיתוח תוכנה מתקדמיםמהמובילים בישראל, השלימה פרויקט פיתוח עבור חברת PPCWinner.הפרויקט, בהיקף של מיליוני שקלים, כלל בניית פתרון במודל SaaS (Software as a Service)חדשני ומבוסס AI (בינה מלאכותית) לניהול אוטומטי של קמפייניםלפרסום באמזון. הפתרון נדרש לתת מענה לריבוי משתמשים במקביל ועל כן בוצע איפיוןאשר תומך בהפרדה ברמת האפליקציה בין המשתמשים תוך דגש על רמת הביצועים הנדרשותלאפליקציה.

הפתרון  הוקם על פלטפורמת הענן של  AWS אשר נותנת מענה משופרלפתרונות SaaS בדגש על אבטחת מידע.

הפרויקט, שהחל לפני כשנה וחצי והסתייםבחודש האחרון, התנהל תחת מודל Flexible R&D  הייחודי של Comm-IT, במסגרתו סיפקה החברה ל-PPC Winner איפיון ארכיטקטורה, ניהול ופיתוח מלא של פרויקטהפיתוח, תוך מתן גמישות בתמהיל ובמספר המומחים והמפתחים על פי צרכי הפרויקטהמשתנים, דבר שאפשר שליטה מלאה בתקציב ובלוחות הזמנים. בפעילות השתתפו מומחיארכיטקטורת תוכנה, סייבר, ענן ו- DevOps.

במסגרת הפתרון פיתחנו אלגוריתם רובוטימתוחכם שזכה לשם "סטיב" (Steve). סטיב משרת את הסוחרים הפעיליםבאמזון ומאפשר, באמצעות אלגוריתמים חכמים, להגדיל מכירות בצורה משמעותית ולחסוךבשעות עבודה בו זמנית. סטיב מבצע הקמה של קמפיין שיווקי ולאורך הקמפיין מבצע אופטימיזציהואוטומציה, בודק את  הפרמטרים המפיקים אתהתוצאות הטובות ביותר ואוסף מידע תמידי. "סטיב" עלה לאוויר בגרסת בטהבסוף 2018 ובאופן מלא במהלך פברואר 2019 עבור לקוחות ישראליים ואמריקאים.

היתרוןהמשמעותי של המערכת הוא שאין צורך להגיע עם ידע בפרסום.
לסוכנויות למוכרים מנוסים יותר, המערכת תחסוך שעות עבודה רבות בניהול הקמפייניםוגידול משמעותי במכירות

שי ונציה, מייסד PPC Winner, אמר כי: "המומחיות של Comm-ITבתחום ה- AIוהניהול מקצועי המקיף מקצה לקצה, אפשרו לנו לסיים ביעילות מקסימלית את פרויקטהפיתוח ולצאת לשוק מוקדם עם תנאי פתיחה מעולים. סטיב הוא פתרון החכם שרק השתחררלשוק וכבר מגדיל את המכירות לסוחרים באמזון במאות אחוזים".  

אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל softwareComm-IT אמר כי: "מייסדי PPC Winner,שהגיעו מתחום הפרסום והמסחר באמזון, זיהו צורך אמתי בשוק והגו פתרון מתקדם שנדרש לסוחריםבאמזון על מנת להצליח בעסקים בפלטפורמה הזאת. PPC winner מצטרפת לחברות סטארט-אפרבות ומצליחות שפיתחו את היישומים החדשניים ופורצי הדרך שלהן עם Comm-ITבמודל ה- flexible R&D הייחודי שלנו, ואנחנו שמחים שעלה בחלקנולקחת חלק בפרויקט שלה".