News
May 11, 2020

Comm-IT has moved the Tel Aviv Municipality's call center to house format

חברת Comm-IT העבירה את המוקד הטלפוני של עיריית תל-אביב למתכונת בית

בעקבות משבר הקורונה, חברת Comm-IT העבירה את מוקדי השירות הטלפוני של עיריית תל אביב לעבודה מרחוק במתכונת בית. עיריית תל אביב מפעילה יותר כ- 10 מוקדי שירותשונים, הכוללים למעלה מ- 100 מוקדנים לטובת כ- 444 אלף תושבי העיר. הפרויקט התבצע תוך ימים ספורים על ידי צוות המומחים של Comm-IT ללא פגיעה במהלך השוטף של השירות וניהול המוקדים.

חברת Comm-IT מלווה את עיריית תל אביב מזה 10 שנים בתכנון והטמעת פתרונות תקשורת למוקדים וטלפוניה. חבילת המוצרים הייחודית של החברה, CommX, מרחיבה את הפונקציונליות והיעילות של מוצרי התקשורת האחודה של סיסקו המותקנים במוסדות ציבוריים רבים, בהם Cisco Unified Communicationsו- Contact Center ,ומספקת כלים ייחודיים המאפשרים ניהול לקוחות ומתן שירותים עסקיים הניתנים להתאמה לכל דרישה או צורך תפעולי, בכל סביבה, בענן מקומי או היברידי, תוך קבלת בקרה ושליטה של מחלקות הבטחון של הארגונים.

בפרויקט הנוכחי, שבוצע בעיריית תלאביב, ניתן מענה לכלל תושבי העיר, שהמשיכו להתקשר בהמוניהם למוקדי העירייה השונים,בעת שנציגי המוקד המשיכו לעבוד מרחוק מהבית באמצעות הטלפון הסלולארי האישי שלהםובאמצעות טלפונים של סיסקו שהותקנו בבתיהם.

יתרה מכך, הותקנו במהלך הפרויקט פתרון CommX לניהול מוקד חכם, שמאפשר למנהלי המוקד לבדוק את זמינות המוקדנים בכל יום עבודה נתון ולבחור את נציגי המשמרת מרחוק; פתרון CommX Recording Service להקלטה עבור נציגים שעבדו עם טלפונים של סיסקו מביתם מול פתרון Expressway, כולל ממשק האזנה נוח, שמאפשר שמירת תוכן ובקרה תמידית על פעילות המוקד; ופיתרון ה- Dialing Service CommX , שמקצר את זמני התגובה לאירועים ומאפשר להנהלת המוקדים לעקוב אחר מספר הנציגים העובדים בכל מחלקה ומוקד בעירייה מידי יום.

אנטולי קושניר, סמנכ"ל טכנולוגיות ב- Comm-IT אמר כי: "עיריית תל אביב מצטרפת לשורת מוסדות ועסקים, שבחרו בפתרונות התקשורת של CommX לייעול והרחבת יכולות פתרון ה- UC שלהם, כולל התאמה לעבודה מרחוק. מוסדות ציבוריים רבים, שעובדיהם נאלצים לעבוד מרחוק מהבית, יכולים בקלות, במהירות ובעלות נמוכה, להטמיע את הפתרונות של CommX ישר מהמדף על גבי מוצרי סיסקו, ללא הטמעות מורכבות וללא פרויקטים ארוכים, וכךבאופן מידי לספק מענה מקצועי מרחוק ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותיהם".

סרגי קנייזב, ראש צוות Unified Communication ב- Comm-IT אמר כי: "משבר הקורונה העלה ביתר שאת את חשיבות השמירה על תקשורת רציפה עם תושבי הערים והביא לפתחן של העיריות אתגר שהיה עלינו לפתור במהירות הגבוהה ביותר ובעלות נמוכה. בהיות המוקדים של העיריות מבוססים על המערכות של סיסקו, הן יכולות לזכות להטמעה קצרה ופשוטה של הפתרונותה מתקדמים של Comm-IT, עם ליווי מקצועי, שמאפשר תוך ימים בודדים להפעיל את המוקדים מרחוק באופן שוטף וחלק, בלא הפרעה לשירות לתושב".